Hälsocentralen Ånge

Om Hälsocentralen Ånge

Hälsocentralen Ånge är en av Region Västernorrlands hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör din hälsa. Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Lista dig hos Hälsocentralen Ånge

Bankgatan 1, Ånge - visa på karta
  • Måndag - Fredag 12:00 - 13:00 Lunchstängt
Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Medicinsk fotvård, Sjukvårdsrådgivning