Hälsocentralen Ånge

Om Hälsocentralen Ånge

Hälsocentralen Ånge är en av Region Västernorrlands hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör din hälsa. Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Lista dig hos Hälsocentralen Ånge

0690 - 156 60 Växelnummer
Bankgatan 1 - visa på karta
Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Medicinsk fotvård, Sjukvårdsrådgivning