Avdelning 68 gynekologi, Göteborg

Om Avdelning 68 gynekologi, Göteborg

På avdelning 68 vårdas kvinnor i alla åldrar för olika sjukdomar eller akuta tillstånd i underlivet. Det kan vara stora blödningar, oklar buksmärta, missfall och andra problem i tidig graviditet eller problem i samband med stimulering för IVF (in vitro fertilisering = konstgjord befruktning). Många kvinnor opereras, exempelvis p.g.a. urinläckage, framfall, muskelknutor och cystor.

Blå stråket 6, 413 46, Göteborg, Plan 3, Sahlgrenska sjukhuset - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt