Öppet i morgon från 08:00

Läkargruppen Munka Ljungby

Nygatan 4, Munka Ljungby

Läkargruppen Munka Ljungby

Vi är en verksamhet i Praktikertjänst AB som ingår i Vårdval Skåne. Vår målsättning är att erbjuda dig och din familj god tillgänglighet till hälso- och sjukvård av hög kvalitet och trevligt bemötande. Vår verksamhet erbjuder dig och din familj besök hos familjeläkare, BVC-sköterska, distriktssköterska, diabetessköterska, undersköterska, kurator, dietist och arbetsterapeut. Vi har ett nära samarbete med sjukgymnasterna på Engelholm Rehab Center. Vår barnavårdcentral finns på Familjens Hus i Munka Ljungby, Östra Storgatan 1 E, telefon 0431-311360 Äldrevårdsmottagning för dig som är 75 år och äldre. Direkttelefon: 0431-31 13 77 helgfri måndag-fredag kl 14.00-16.00.

Informationen uppdaterades 07:02 - 16 jul, 2021

Måndag - Fredag : 08:00 - 17:00 Tidsbokning