Öppet, idag till 17:00

Läkargruppen Munka Ljungby

Nygatan 4, Munka Ljungby

Läkargruppen Munka Ljungby

Vi är en verksamhet i Praktikertjänst AB som ingår i Vårdval Skåne. Vår målsättning är att erbjuda dig och din familj god tillgänglighet till hälso- och sjukvård av hög kvalitet och trevligt bemötande. Vår verksamhet erbjuder dig och din familj besök hos familjeläkare, BVC-sköterska, distriktssköterska, diabetessköterska, undersköterska, kurator, dietist och arbetsterapeut. Vi har ett nära samarbete med sjukgymnasterna på Engelholm Rehab Center, som även har en filial här på Läkargruppen. Vår barnavårdcentral finns på Familjens Hus i Munka Ljungby, Ahlefelds gata 5. Äldrevårdsmottagning för dig som är 75 år och äldre. Direkttelefon: 0431-31 13 77 helgfri måndag-fredag kl 13.00-16.00. Mittemot Läkargruppens huvudentré finns kostnadsfri parkeringsplats.

Informationen uppdaterades 09:02 - 26 feb, 2021

Måndag - Fredag : 08:00 - 17:00 Tidsbokning