Älvsbyns hälsocentral

Om Älvsbyns hälsocentral

Välkommen till oss på Älvsbyns hälsocentral, ditt självklara val om du önskar en hälsocentral med personal med mångårig erfarenhet och kompetens. Utöver specialistläkare i allmänmedicin har vi lab, distriktssköterske-, diabetessköterske-, demens och astma/KOL mottagning samt diplomerad tobaksavvänjare. BVC med barnsjuksköterska, MVC, preventivmedelsrådgivning samt ungdomsmottagning. $Vår rehabiliteringsverksamhet består av arbetsterapeut, sjukgymnastik, ljusbehandling, psykolog och rehabiliteringskoordinator. Vi arbetar aktivt med hälsovård och livsstilsfrågor och har hälsosamtal med 30-, 40-, 50-, 60-åringar. $Dessutom har vi verksamhet dygnet runt med ambulans. $Hos oss får patienter och anhöriga ett gott bemötande och bra omhändertagande av kunnig personal med hög kompetens.$Välkommen till oss!

Lista dig hos Älvsbyns hälsocentral

Fluxenvägen 16, 942 33 , Älvsbyn - visa på karta
Drop-in
  • Måndag 13:00 - 14:00 Injektioner
  • Tisdag 15:00 - 16:30 Resevaccin
  • Torsdag 13:00 - 14:00 Injektioner
Barnmorskemottagning, Dermatologi, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Klinisk bakteriologi, Klinisk kemi

Älvsbyns hälsocentral

12:34 - 03 apr, 2020