Vårdcentral Särna

Om Vårdcentral Särna

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa. Här träffar du allmänläkare och distriktssköterskor som är specialister på att utreda och behandla våra vanligaste sjukdomar.

Om du blir sjuk när vårdcentralen är stängd ska du i första hand kontakta 1177 Vårdguiden på telefon för vägledning.

Lista dig hos Vårdcentral Särna

KRY är en modern vårdgivare med patientens behov i fokus. Hos KRY kan du snabbt få den hjälp du behöver, via video direkt i mobilen. Träffa erfarna läkare, sjuksköterskor och legitimerade psykologer var du än befinner dig, inom bara några minuter – dygnet runt, årets alla dagar. Få hjälp med professionell bedömning och behandling samt recept och sjukintyg eller remiss till vidare vård.

Sjukstugevägen 16 A, Särna - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Vårdcentral Särna

20:15 - 04 jan, 2020 skrev:

Jag kom till vårdcentralen med ambulans pga astma/kraftig doftöverkänslighet. Mycket ansträngd andning och hosta pga slembildning.