Oskarshamn
Filter
Lediga tider

Sjukhus i Oskarshamn

På vården.se kan du jämföra 1 Sjukhus i Oskarshamn. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
2 mottagningar i närheten av Oskarshamn
4.6 (8)

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har sjukhus i Oskarshamn för snittbetyg?

I Oskarshamn ligger snittbetyget för sjukhus på 4.59, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din sjukhus? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och sjukhus i Oskarshamn.

Vilken sjukhus är bäst i Oskarshamn?

Att välja vilken sjukhus i Oskarshamn du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra sjukhus baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De sjukhus med bästa snittbetyg i Oskarshamn på Vården.se är:

Så tycker patienter om sjukhus i Oskarshamn

• Jag har vid två tillfällen opererats på kirurgavdelning 7 Oskarshamns sjukhus, och kan konstatera att snabbare och bättre vård kan man inte få i Sverige.

– Christer L. Oskarshamns sjukhus

• Ett föredöme i svensk sjukvpård!

– helena R. Oskarshamns sjukhus

• Klart bästa vårdinrättningar i Sverige. Jag hör inte hemma i denna region, men de tog in mig direkt utan krångel. Klart trevliga syrror och en doktor som direkt såg vad som felade. Inga problem, och rätt medikamenter. Allt dessutom i rekordfart. Är klart nöjd. Mer än nöjd. Kan vi flytta detta lasarett till min stad, Stockholm? Snälla!

– Sauli P. Oskarshamns sjukhus

• Personalen på medicinavd 4 tog hand om mig otroligt bra i flera omgångar. Rekommenderar dom med hela hjärtat.

– jouko Oskarshamns sjukhus

• Tack för ett fantastiskt bemötande. Mycket trevlig personal. Jag kände mig omhändertagen och trygg.

– Madeleine Oskarshamns sjukhus

Vilka sjukhus i Oskarshamn har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa sjukhus: