Kungsbacka
Filter
Lediga tider

Sjukhus i Kungsbacka

På vården.se kan du jämföra 1 Sjukhus i Kungsbacka. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
9 mottagningar i närheten av Kungsbacka
5.0 (5)

3.3 (6)

1.8 (1)

4.4 (9)

Vill du komma i kontakt med mottagningen?

Vad har sjukhus i Kungsbacka för snittbetyg?

I Kungsbacka ligger snittbetyget för sjukhus på 5, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din sjukhus? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och sjukhus i Kungsbacka.

Vilken sjukhus är bäst i Kungsbacka?

Att välja vilken sjukhus i Kungsbacka du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra sjukhus baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De sjukhus med bästa snittbetyg i Kungsbacka på Vården.se är:

Så tycker patienter om sjukhus i Kungsbacka

• Stort tack till det fantastiska bemötandet och omhändertagandet av sjuksköterskor, undersköterskor, narkosläkare, övrig personal samt operatör Jonny Norrby på Kungsbacka sjukhus i samband med min koloskopi den 4/1-2024.

– Petter N. Hallands sjukhus Kungsbacka

• Tack överläkare Jonny Norrby och alla trevliga sjuksköterskor för mycket trevligt bemötande och god behandling!

– Per-Erik A. Hallands sjukhus Kungsbacka

• Operation för avlägsnande av lipom på bålen 7/9 2023. Vill rikta ett stort tack till läkare Lovisa för all den fantastiska hjälp jag fick både innan och efter operationen. Hon gjorde verkligen mer än hon behövde för att hjälpa mig med alla frågor jag hade och tillsammans med läkare Fernando utförde hon en jättebra operation. Så glad att det finns läkare som er! Stort tack.

– Tasianna E. Hallands sjukhus Kungsbacka

• Ljumskbråckoperation Kungsbacka Sjukhus 4 feb 2022 Vill rikta ett stort tack till Fernando och hans team för ett underbart mottagande och väl omhändertagande. Ni är fantastiska !!

– Håkan S. Hallands sjukhus Kungsbacka

• Ljumskbråcksoperation den 11/2 21 fantastiska sjuksköterskor och läkare Kristina och narkosläkare kan inte bli bättre

– Gösta A. Hallands sjukhus Kungsbacka

Vilka sjukhus i Kungsbacka har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa sjukhus: