Hallands sjukhus Kungsbacka

Hallands sjukhus Kungsbacka

, Kungsbacka

Tölövägen och Sjukstugegatan, 43480 Kungsbacka

På Hallands sjukhus Kungsbacka finns specialister inom medicin, kirurgi, urologi, ortopedi, gynekologi, öron-näs och hals, ögon, barn med flera. Därutöver finns en vårdavdelning för palliativ vård, geriatrisk rehabilitering och postoperativ vård. Vi har även röntgen- och operationsavdelning.

Informationen uppdaterades 09:41 - 26 apr, 2024

8 jan, 2024

Stort tack till det fantastiska bemötandet och omhändertagandet av sjuksköterskor, undersköterskor, narkosläkare, övrig personal samt operatör Jonny Norrby på Kungsbacka sjukhus i samband med min koloskopi den 4/1-2024.

30 nov, 2023

Tack överläkare Jonny Norrby och alla trevliga sjuksköterskor för mycket trevligt bemötande och god behandling!

11 okt, 2023

Operation för avlägsnande av lipom på bålen 7/9 2023. Vill rikta ett stort tack till läkare Lovisa för all den fantastiska hjälp jag fick både innan och efter operationen. Hon gjorde verkligen mer än hon behövde för att hjälpa mig med alla frågor jag hade och tillsammans med läkare Fernando utförde hon en jättebra operation. Så glad att det finns läkare som er! Stort tack.

17 feb, 2022

Ljumskbråckoperation Kungsbacka Sjukhus 4 feb 2022 Vill rikta ett stort tack till Fernando och hans team för ett underbart mottagande och väl omhändertagande. Ni är fantastiska !!

10 apr, 2021

Ljumskbråcksoperation den 11/2 21 fantastiska sjuksköterskor och läkare Kristina och narkosläkare kan inte bli bättre

Måndag - Söndag:07:00 - 23:59

Måndag - Söndag:00:00 - 23:59