Tandläkarundersökning - för dig över 23 år

karta knapp bakgrund

Nicandergatan 6, Strängnäs

Öppet idag till 17:00

Smile Strängnäs

Hos Smile i Strängnäs kan vi hjälpa dig med regelbundna tandläkarundersökningar. Observera att du bara kan boka denna behandling om du är över 23 år.

Därför är det viktigt att gå till tandläkaren regelbundet

Att regelbundet komma på undersökning hos tandläkaren är viktigt för att hålla dina tänder friska. Genom undersökningen kan tandläkaren inte bara upptäcka problem, utan också ge dig råd kring hur du ska ta hand om tänderna för att förebygga att du ska få besvär längre fram. Vid undersökningen kontrollerar tandläkaren tänder och tandkött manuellt och med hjälp av röntgen.

Hur ofta ska man komma på tandläkarundersökning?

Det vanligaste är att man går till tandläkaren en gång per år, men det kan variera, beroende på hur mycket besvär du har. Din tandläkare kan ta fram en individuellt anpassad behandlingsplan för dig och bedöma hur ofta du behöver komma på undersökning.

Välkommen att boka tid för tandläkarundersökning på Smile Strängnäs!

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.

Välkommen till oss på Smile Strängnäs!

Varmt välkommen till oss på Smile i Strängnäs. På kliniken får du trygg och säker tandvård av våra specialisttandläkare, tandhygienister och tandläkare. All vår personal har lång erfarenhet av tandvård.

Behandlingar hos Smile Strängnäs

Vi på Smile Strängnäs erbjuder bland annat:

• Akuttandvård
  • Allmäntandvård, till exempel tandläkarundersökning
  • Estetisk tandvård, till exempel tandblekning

Varmt välkommen till Smile på Nikandergatan 6 i Strängnäs!

Informationen uppdaterades 09:55 - 13 jun, 2024

Omdömen från patienter

Spontant omdöme
17 jun, 2024

Tack Juliana med team för superbra bemötande. Har aldrig mått så bra efter ett tandläkarbesök.

Måndag - Torsdag:07:00 - 17:00
Fredag:07:30 - 12:00