1/5

Smile Strängnäs

Nicandergatan 6, Strängnäs

Smile Strängnäs

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.

Hos Smile Strängnäs kan du lista ditt barn - vi hjälper er att skapa goda vanor för livet!

Lista ditt barn hos Smile Strängnäs

Hos Smile Tandvård kan du lista ditt barn, för att få regelbundna kallelser till undersökningar. Från och med det år barnet fyller tre år kan du välja tandvårdsklinik för ditt barn. När du listat ditt barn hos oss får du automatiskt kallelse till kostnadsfria undersökningar.

Varmt välkommen att lista ditt barn eller ungdom hos Smile Strängnäs!

Välkommen till Smile Strängnäs

Varmt välkommen till oss på Smile i Strängnäs. På kliniken får du trygg och säker tandvård av våra tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor. Dina tänder inte är bara en del av ditt leende; utan också en del av din friskvård och långsiktiga hälsa. Det är därför viktigt att besöka tandvården regelbundet.

Behandlingar på Smile Strängnäs

• Akut tandvård

• Allmäntandvård

• Estetisk tandvård

• Tandblekning

• Tandhygienistbehandling

• Tandimplantat

Akut tandvärk? Vi hjälper dig

Har du drabbats av akut tandvärk eller varit med om en olycka som orsakat skada på dina tänder? Då finns vi här. Vi erbjuder akut tandvård med kort varsel när du behöver.

Hitta till Smile Strängnäs

Kliniken ligger centralt i Strängnäs vilket gör det enkelt att ta sig hit med såväl bil som kollektivtrafik.

Varmt välkommen till Smile på Nikandergatan 6 i Strängnäs!

Informationen uppdaterades 11:29 - 24 jun, 2024

17 jun, 2024

Tack Juliana med team för superbra bemötande. Har aldrig mått så bra efter ett tandläkarbesök.

20 jun, 2024 Smile Strängnäs svarade:

Hej Vivian! Vad härligt att höra att du är så nöjd med Smile Tandvård Strängnäs och att du fått ett så fint bemötande hos dem. Varmt välkommen åter till oss! Mvh Amanda, Smile Tandvård

Måndag - Onsdag:08:00 - 16:30

0152-10# ## Visa nummer