1/5

Smile UmeÄ

Tandrengöring

Pris frÄn: 1135 kr

Akut tandvÄrd

Du fÄr ett kostnadsförslag.

Tandblekning

TandstÀllning Invisalign

Pris frÄn: 395 kr

Hos Smile UmeÄ kan du lista ditt barn - vi hjÀlper er att skapa goda vanor för livet!

Lista ditt barn hos Smile UmeÄ

Hos Smile TandvÄrd kan du lista ditt barn, för att fÄ regelbundna kallelser till undersökningar. FrÄn och med det Är barnet fyller tre Är kan du vÀlja tandvÄrdsklinik för ditt barn. NÀr du listat ditt barn hos oss fÄr du automatiskt kallelse till kostnadsfria undersökningar.

Varmt vÀlkommen att lista ditt barn eller ungdom hos Smile UmeÄ!

VÀlkommen till Smile i UmeÄ!

VÀlkommen till en centralt belÀgen och frÀsch tandlÀkarklinik i UmeÄ, under samma tak som MVG-Gallerian. PÄ Nygatan möter du tandlÀkare med specialistkompetens, kunniga allmÀntandlÀkare, tandhygienister och tandsköterskor. NÄgra exempel pÄ tillgÀnglig expertis Àr specialister inom bettfysiologi och kÀkkirurgi. TandvÄrd Àr gratis för alla upp till 23 Ärs Älder men vi kan ocksÄ guida dig som Àr Àldre kring ersÀttning av FörsÀkringskassan, ett sÄ kallat tandvÄrdsbidrag.

Utbudet hos oss pÄ Smile UmeÄ

• TandlĂ€karundersökning
  • Akut tandvĂ„rd
  • Tandblekning
  • Tandhygienistbehandling
  • TandstĂ€llning Invisalign

Om du har kÀkleds- eller kÀkmuskelbesvÀr finns det hjÀlp att fÄ av vÄr specialist inom bettfysiologi som exempelvis kan erbjuda dig en bettskena. Den jÀmnar ut bettet och kÀken blir mer avslappnad. PÄ sÄ sÀtt kan du eliminera spÀnningshuvudvÀrk och slitage pÄ tÀnderna.

Vi erbjuder akut tandvÄrd i UmeÄ

Har du drabbats av akuta besvÀr med tÀnderna? Boka tid hos oss och fÄ hjÀlp med tandvÀrk eller tandköttsproblem.

Du kan kÀnna dig trygg hos Smile

Vi har den modernaste kliniken i UmeÄ som bestÄr av ett mÄngsidigt team som gör ditt tandlÀkarbesök till en trygg upplevelse.

SÄ hittar du till oss pÄ Smile i UmeÄ

Smile UmeĂ„ ligger precis i nĂ€rheten av UmeĂ„ Centralstation och Ă€r perfekt för dig som föredrar att anvĂ€nda kollektivtrafiken. Även JĂ€rnvĂ€gstorget, dĂ€r bussen stannar, ligger i nĂ€rheten av tandvĂ„rdskliniken. För att anlĂ€nda till centrala UmeĂ„ med bil Ă€r det enklast att svĂ€nga av E4:an eller E12:an och köra en kortare strĂ€cka. Det finns ett par smidiga parkeringsplatser i nĂ€rheten, nĂ„gra av dem Ă€r Arken och Aimo park.

VÀlkommen att boka en tid hos Smile i UmeÄ!

Informationen uppdaterades 09:55 - 13 jun, 2024

Omdömen frÄn patienter

VĂ„rdkvalitet
TillgÀnglighet

Denna vÄrdgivare har inga omdömen Àn. Var den första att lÀmna omdöme!

MĂ„ndag - Onsdag:07:00 - 18:00

MĂ„ndag - Onsdag:07:00 - 18:00