Tandläkarundersökning - För dig över 23 år

Smile Karlstad

Drottninggatan 19, Karlstad

Smile Karlstad

Akut tandvård - För dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.

Vill du undersöka dina tänder hos en tandläkare? Välkommen då till Smile Karlstad för en tandläkarundersökning. Observera att du bara kan boka denna behandling om du är över 23 år.

Varför ska man göra en tandläkarundersökning?

Att gå till tandläkaren regelbundet på tandläkarundersökningar är en bra investering för dina tänder och din munhälsa. Under en tandläkarundersökning tittar tandläkaren på dina tänder, både manuellt och med hjälp av röntgen. Då kan tandläkaren upptäcka:

• ifall du har hål i tänderna
  • ifall du riskerar parodondit, det vill säga tandlossning
  • hur välmående ditt tandkött är

Vanligtvis gör man en tandläkarundersökning en gång per år, men detta kan variera från person till person. Om du har besvär eller behöver åtgärda något tar tandläkaren fram en behandlingsplan för dig.

Boka din tandläkarundersökning i Karlstad hos oss på Smile redan idag!

Inga lediga tider den närmaste månaden
Inga lediga tider den närmaste månaden

Välkommen till Smile Karlstad

I Karlstad, centralt beläget på Drottninggatan 19 i Läkarhuset, finns Smile Tandvård. Vi anpassar tandvården efter dina behov och erbjuder alltid trygg och säker vård. Våra erfarna tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor har lång erfarenhet inom tandvård och är här för att ge dig den bästa möjliga behandlingen. Välkommen till vår klinik för en professionell och personlig tandvårdsupplevelse.

Behandlingar på Smile Karlstad

• Tandimplantat

• Barn- och ungdomstandvård

• Tandreglering med Invisalign

Akut tandvård i Karlstad

Har du drabbats av plötslig tandvärk eller råkat ut för en olycka som skadat dina tänder? Vi finns här för att hjälpa dig. På Smile Tandvård Karlstad erbjuder vi snabb och pålitlig akut tandvård precis när du behöver det som mest. Kontakta oss så ser vi till att du får den vård du behöver utan väntetid.

Det är enkelt att hitta till Smile Karlstad

Smile Tandvård ligger i Läkarhuset på Drottninggatan 19 nära Mitt i City Köpcentrum med kollektivtrafik och parkeringsmöjligheter i närheten.

Kontakta oss på Smile Karlstad för att boka tid!

Informationen uppdaterades 11:54 - 1 jul, 2024

11 jan, 2023