Tandläkarundersökning - för dig över 23 år

Öppet måndag från 07:00
Lista ditt barn

Smile Jönköping City

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.

Du kan boka en vanlig tandläkarundersökning hos oss på Smile Jönköping City. Observera att du bara kan boka denna behandling om du är över 23 år.

Vad ingår i en tandläkarundersökning?

När du går till tandläkaren, är det vanligt att gå på regelbundna tandläkarundersökningar. Det innebär att tandläkaren undersöker dina tänder, både manuellt och med röntgen, för att se:

• om du har hål i tänderna
  • hur ditt tandkött ser ut
  • om du riskerar att få tandlossning

Denna rutinundersökning gör man i regel en gång per år, men det kan variera från individ till individ beroende på hur mycket problem du har med dina tänder. Tandläkaren tar fram ett förslag på behandlingsprogram om du behöver åtgärda något.

Boka din tandläkarundersökning hos oss på Smile Jönköping City redan idag!

Inga lediga tider den närmaste månaden

Varmt välkommen till oss på Smile Jönköping City!

Varmt välkommen till oss på Smile i Jönköping. Vi har två kliniker i stan, en i city och en i A6 center. Vi på kliniken i city anpassar tandvården efter dina behov och ger alltid trygg och säker vård. Våra specialisttandläkare, tandhygienister och tandläkare har lång erfarenhet av tandvård.

Behandlingar hos Smile Jönköping City

Vi på Smile Jönköping City erbjuder akuttandvård, allmäntandvård, barn- och ungdomstandvård men också estetisk tandvård och tandställning som Invisalign.

Vi är specialiserade inom käkkirurgi

Hos Smile Jönköping City erbjuder vi käkkirurgi som våra specialisttandläkare utför. Du är i trygga händer hos våra specialister.

Välkommen till Smile på Södra Strandgatan 5 i Jönköping city!

Informationen uppdaterades 08:38 - 13 jun, 2024

Omdömen från patienter