Tandläkarundersökning - för dig över 23 år

Södra Strandgatan 5, Jönköping

Lista ditt barn

Smile Jönköping City

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.

Du kan boka en vanlig tandläkarundersökning hos oss på Smile Jönköping City. Observera att du bara kan boka denna behandling om du är över 23 år.

Vad ingår i en tandläkarundersökning?

När du går till tandläkaren, är det vanligt att gå på regelbundna tandläkarundersökningar. Det innebär att tandläkaren undersöker dina tänder, både manuellt och med röntgen, för att se:

• om du har hål i tänderna
  • hur ditt tandkött ser ut
  • om du riskerar att få tandlossning

Denna rutinundersökning gör man i regel en gång per år, men det kan variera från individ till individ beroende på hur mycket problem du har med dina tänder. Tandläkaren tar fram ett förslag på behandlingsprogram om du behöver åtgärda något.

Boka din tandläkarundersökning hos oss på Smile Jönköping City redan idag!

Välkommen till Smile Jönköping City

I Jönköping, centralt beläget på Södra Strandgatan 5, finns Smile Jönköping Citys klinik. Vi har två kliniker i Jönköping, en i city och en i A6 center. Vi anpassar tandvården efter dina behov och erbjuder alltid trygg och säker vård. Våra erfarna specialisttandläkare, tandhygienister och tandläkare har lång erfarenhet inom tandvård och är här för att ge dig den bästa möjliga behandlingen.

Behandlingar på Smile Jönköping City

• Tandimplantat

• Barn- och ungdomstandvård

• Tandreglering med Invisalign

Tandvård för akuta behov

Har du drabbats av plötslig tandvärk eller råkat ut för en olycka som skadat dina tänder? Vi finns här för att hjälpa dig. På Smile Tandvård Jönköping City erbjuder vi snabb och pålitlig akut tandvård precis när du behöver det som mest. Kontakta oss så ser vi till att du får den vård du behöver, utan dröjsmål.

Välj oss som din familjetandläkare

För att stötta de yngsta i familjen erbjuder vi specialiserad tandvård för barn och ungdomar. Vårt team arbetar för att skapa hälsosamma rutiner, övervaka bettets utveckling och säkerställa långvarig munhälsa från tidig ålder. Tandvården är avgiftsfri för barn och ungdomar upp till 23 år. Kontakta oss för tidsbokning.

Hitta till Smile Jönköping City

Det är enkelt att hitta till Smile Jönköping City. Vår klinik ligger centralt på Södra Strandgatan 5, nära Slottsbron och Rådhusparken, med kollektivtrafik och parkeringsmöjligheter i området. Välkommen till en bekväm och lättillgänglig tandvård!

Kontakta oss på Smile Jönköping City för tidsbokning

Informationen uppdaterades 11:53 - 1 jul, 2024