Akut tandvård - för dig över 23 år

Slottsmöllan 7E, Halmstad

Smile Halmstad

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag

Hos Smile kan du söka akut tandvård i Halmstad om du har svåra besvär med tänderna. Observera att du bara kan boka denna behandling om du är över 23 år.

Sök akut tandvård hos Smile Halmstad

Behöver du få hjälp snabbt? Då kan du vända dig till oss på Smile Halmstad. Du kan till exempel söka vård för:

• en tand som är infekterad
  • skadade tänder
  • tandvärk
  • en krona som lossnat

Vårt mål är alltid att hjälpa dig så fort som möjligt.

Boka din akuttid för tandvård i Halmstad hos oss på Smile!

Välkommen till Smile i Halmstad!

På Slottsmöllan 7E i Halmstad ligger Smile Tandvård. I klinikens behagliga miljö strävar vi efter att ge dig bästa möjliga tandvård och patientupplevelse. Smile Halmstad har ett brett behandlingsutbud, allt från tandläkarundersökningar till specialisttandvård. Det viktigaste för oss är att du känner dig trygg under ditt besök och vi ser alltid till att behandla dina tänder utifrån dina behov.

Behandlingar på Smile Halmstad

• Allmäntandvård

• Akut tandvård

• Barn- och ungdomstandvård

• Osynliga tandställningar (Invisalign)

• Specialisttandläkare, rotbehandlingar

• Specialisttandläkare, käkkirurgi

• Tandblekning

• Estetisk tandvård

• Tandimplantat

Akut tandvård när du behöver

Visste du att en av våra mest uppskattade behandlingar är akut tandvård? En olycka kan vara framme när du minst anar det och då finns vår professionella hjälp nära till hands.

Smile Halmstad erbjuder tandvård för barn och ungdomar

Smile Halmstad erbjuder tandläkare för barn och ungdomar. Hela familjen är välkommen och alla kan självklart gå till samma tandläkare. Vi erbjuder tandvård för barn och ungdomar helt kostnadsfritt upp till 23 års ålder. Behöver du hjälp att lista ditt barn hos oss är du varmt välkommen att vända dig till oss på Smile Tandvård Halmstad så hjälper vi dig med det samt att hitta en passande tid för besöket.

Hitta till Smile Halmstad

Vid sjön Nissan, i företagscentret Slottsmöllan (7E), hittar du Smile Tandvård Halmstad.

Välkommen att boka en tid hos Smile i Halmstad!

Informationen uppdaterades 09:08 - 13 jun, 2024

Loading map