Naprapatbehandling för gravida

Akupunktur

Pris: 795 kr

Massage

Pris: 995 kr

Naprapatlandslaget Östersund erbjuder behandling för dig som är gravid och upplever problem från rörelseapparaten.

Vanliga besvär vid graviditet

När man är gravid sker det många förändringar i kroppen, som påverkar hur vi rör oss. Inte minst ökar trycket på leder och ligament, i takt med att magen växer. Några besvär som många upplever är:

• Foglossning
  • Smärta i svanken
  • Ischias
  • Värk i nacken
  • Värk mellan skulderbladen

Vi hjälper dig under och efter graviditeten

Många av de besvär som uppstår när man är gravid kan behandlas av en naprapat. Vi tar alltid fram en individuellt utformad behandlingsplan, utifrån en noggrann undersökning. Dessutom kan vi ge dig råd kring träning, både under graviditeten och efter.

Varmt välkommen till oss på Naprapatlandslaget Östersund!

Naprapatlandslaget - världens största naprapatkedja

Välkommen till Naprapatlandslaget Östersund på Prästgatan 46 i Östersund! Hos oss får du hjälp av kunniga naprapater med alla tänkbara besvär från muskler och leder.

Historien bakom Naprapatlandslaget Östersund

När Naprapatlandslagets grundare träffades på Scandinavian College Of Manual Medicine/Naprapathögskolan redan 1998, hade vi alla en gemensam dröm om att hjälpa människor bli friskare genom naprapati. Vi märkte att det saknades en stor aktör inom branschen, och därför startade vi Naprapatlandslaget. Idag är vi ett unikt gäng duktiga naprapater som tillsammans jobbar för vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling!

Vi hjälper dig med dina besvär

Hos Naprapatlandslaget Östersund kan du få behandling för en rad olika besvär från muskler och leder, till exempel:

• Ont i knät
  • Ischias
  • Ont i ryggen
  • Diskbråck
  • Tennisarmbåge

Behandlingen anpassas alltid efter just dina behov och vi arbetar med flera olika metoder, som till exempel manipulation, mobilisering, triggerpunktsbehandling, massage, stretching, och akupunktur.

Hur hittar du till oss?

Det är enkelt att hitta till oss - vår klinik ligger i centrala Östersund, beläget efter "gågatan".

Sök hjälp för dina muskler och leder hos oss på Naprapatlandslaget Östersund redan idag!

Informationen uppdaterades 09:28 - 20 mar, 2023

Omdömen från patienter