Rosengårdskliniken, Malmö

Rosengårdskliniken

, Kryddgården

Von Troils väg 8A, Malmö, 21373 Malmö

Här finns allt under samma tak, specialistläkare, sjuksköterskor, undersköterska, psykolog, sjukgymnaster, dietist och administrativ personal. Kliniken har specialist läkare i allmän medicin och gynekologi. Specialistläkare kan vid besöket undersöka, bedöma, ställa diagnos och behandla enkla och kroniska sjukdomar. Om läkaren bedömer att patienten behöver utredning och behandling hos en annan specialistläkare, får patienten hjälp att komma vidare. Personalen i kliniken håller sig alltid uppdaterade med den senaste kunskapen inom området, och vi följer de senaste medicinska instruktioner för undersökningar och behandlingar. Därutöver är personalen professionellt kvalificerade på teoretisk- och praktisk nivå. Tillsammans arbetar vi med kvalitetssäkring och kvalitetsutveckling för att du ska få ett vänligt bemötande och en högkvalitativ vård. Välkommen!

Informationen uppdaterades 08:19 - 19 mar, 2024

15 nov, 2023

jag har fått alltid professionellt behandling. Bästa vårdcentralen jag har varit på. Jag är mycket nöjd.

6 sep, 2022

Hej! Jag hade tid till läkare i rosengårdkliniken, jag skulle tar bort en vårta från pannan och gick där betalade 200 kr och fick ingen hjälp läkaren sa att den är inte farligt, och vi har inga verktyg för att tar bort den, han rekommandera mig privat motaggning?? Jag betalar 200 kr för ingenting om ni inte har verktyg varför bokar man tid till folk om jag hade varit under 20 år man betalar inget om det inte farligt man kan säga så men inte när man betalar.

Här kan du se omdömen som Rosengårdskliniken har fått i Nationella Patientenkäten.

Lördag - Söndag:11:00 - 15:00

Helg & röda dagar

Lördag - Söndag:10:00 - 15:00

Helg & röda dagar

Vaccinationsverksamhet, Vaccination mot covid-19, Akutverksamhet med basåtagande i primärvård, Allmänmedicin, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Distriktssköterskeverksamhet, Dietistverksamhet, Psykologverksamhet, vuxna, Vårdcentral (BT), Diabetesmottagning, primärvård, Inkontinensmottagning, primärvård, Hypertonimottagning, primärvård