Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Vingåker, Vingåker

Om Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Vingåker, Vingåker

VingåkersVårdcentral har avtal med Region Sörmland och ingår i Hälsoval Sörmland. $Vi erbjuder tillgång till läkare, distriktssköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeut, kuratorer och psykoterapeut, men också specialistsköterskor för diabetes, hjärtsvikt och astma/KOL.$Vi erbjuder dig vaccination mot fästingsmitta, influensa och resevaccin.$Vi vill tillsammans med dig skapa bättre hälsa för hela människan genom bra bemötande, professionell vägledning och nytänkande. $Vi arbetar för enhälsofrämjande livsstil. Då vi arbetar systematiskt med ständiga förbättringar är du varmt välkommen med dina synpunkter på vår verksamhet.

Östra Torggatan 3, Vingåker - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 07:45 - 17:30