Öppet i morgon från 10:00

Vimmerby hälsocentral

Drottninggatan 22, Vimmerby

Vimmerby hälsocentral

Kontakta oss för tidsbokning. Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ser till hela dig och ger dig med behov en fast läkarkontakt. Vårt fokus är att vårda din hälsa. Kontakta oss på telefon för rådgivning eller bokning av tid till läkare eller sjuksköterska. Vi har läkare som är specialister i allmänmedicin, sjuksköterskeledda mottagningar med kompetens inom alkohol, astma/KOL, demens, diabetes, inkontinens, livsstilsförändringar, medicinsk fotvård, rökavvänjning, sår och vaccinationer för utlandsresor. Du kan också besöka vårt laboratorium för provtagning utan tidsbeställning. Välkommen till oss!

Informationen uppdaterades 16:02 - 6 maj, 2021

4 / 5