Öppet måndag från 13:00

BUP-mottagningen Varberg, Varberg

Träslövsvägen 25 A

BUP-mottagningen Varberg, Varberg

Öppenvårdsmottagning för bedömning, diagnostisering och behandling av psykisk ohälsa hos barn och ungdomar upp till 18 år. Till oss vänder man sig när resurserna på vårdcentralen, barnhälsovården eller skolhälsovården inte räcker till. Vår största diagnosgrupp är adhd eller misstanke om det. Övriga stora grupper är ångest, depression och autism. Vi som arbetar här är läkare, psykologer, socionomer, sjuksköterskor, arbetsterapeuter, specialpedagoger och medicinska sekreterare. Vänd dig i första hand till En väg in - kontaktcenter barn och ungas psykiska hälsa Halland, tfn 010 476 19 99 vid lindrig till svårare psykiska ohälsa. Vi ger råd och hjälper dig att hitta rätt. Du kan även skicka en egenremiss när du loggar in på 1177.se och väljer En väg in - kontaktcenter som finns bland "Hitta mottagningar".

Informationen uppdaterades 07:01 - 21 jul, 2021