Öppet i morgon från 08:00

Kungskliniken i Varberg AB, Varberg

Kungsgatan 22, Varberg

Kungskliniken i Varberg AB, Varberg

Vi finns mitt i centrala Varberg - vid torget. Hos oss erbjuds du såväl allmäntandvård som avancerad tandvård av tandläkare med bred kompetens. För oss är det viktigt att du som patient skall känna förtroende för oss i teamet. Vi arbetar på ett metodiskt och pedagogiskt sätt i en miljö som är lugnande och stressfri. Vi vill att du som patient ska känna att det är SÅ HÄR professionell och personlig tandvård skall vara. Hela familjen är välkommen till oss, såväl vuxna som barn, oavsett om det gäller funktionell eller estetisk tandvård.

Informationen uppdaterades 17:29 - 15 feb, 2021

Måndag : 07:00 - 18:00