Distriktssköterskemottagningen Kolla, Kungsbacka

Granittorget 3, Kungsbacka

Distriktssköterskemottagningen Kolla, Kungsbacka

Vårdcentralen Kolla ligger i hjärtat av bostadsområdet Kolla Parkstad med folktandvård under samma tak. Utöver läkar- och distriktssköterskemottagning har vi bland annat provtagning, barnavårdcentral (BVC), tobaksavvänjning, diabetesmottagning, astma/KOL-mottagning samt resevaccinationsmottagning. Via 1177 Vårdguidens e-tjänster kan Du förnya recept, beställa tid, av- och omboka Ditt besök, förnya hjälpmedel, ställa frågor och mycket mera. Patientparkering finns bakom Vårdcentralen.

Informationen uppdaterades 09:05 - 21 jan, 2021

Logga - Kry