Vårdcentralen Braås

Om Vårdcentralen Braås

Vårdcentralen ingår i vårdval Kronoberg. Vi erbjuder grundläggande hälso- och sjukvård för alla åldersgrupper, rådgivning, rehabilitering, förebyggande hälsoinsatser, barnhälsovård och psykiatrikompetens.

Verksamhetschef är Jessica Sakshaug träffas på telefonnummer: 0470-588000, växel

Lista dig hos Vårdcentralen Braås

Sjösåsvägen 46, Braås. - visa på karta
  • Torsdag - Fredag 08:00 - 17:00
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Vårdcentralen Braås

16:14 - 25 apr, 2018

11:12 - 21 mar, 2018 skrev:

Alla på Braås Vårdcentral är fantastiska. Alltid lika trevliga och hjälpsamma.

16:16 - 04 maj, 2017 skrev:

Har Wemming som läkare (sen 5 åt tillbaka) och det är den bästa läkaren jag haft under dom senaste 20-25 åren jag har varit tvungen att ha en fast vårdkontakt.

18:18 - 20 feb, 2017 skrev:

Sköterskorna är mycket vänliga och empatiska, jätteviktigt. Läkarna Wemming och Nowakowski (det är de jag träffat) är pålästa och kompetenta. De chansar inte, de sätter patienten i "första rummet".
Jag kan bara ge det allra bästa betyg till Braås Vårdcentral.

08:41 - 01 dec, 2016 skrev:

Kompetent och vänlig personal med stort kundfokus.

10:19 - 27 jun, 2016 skrev:

Alla på mottagningen mycket trevliga, kompetenta och tillmötesgående

00:33 - 10 mar, 2015 skrev:

Dr. Nowakowski är en mycket sympatisk, kunnig och engagerad läkare som jag hyser fullständig tillit och respekt för.
Alla mina nära och kära som har honom som vårdgivare på denna VC delar min åsikt. Landstinget Kronoberg skall vara mycket stolta över att ha honom här.