Folktandvården Ronneby

Om Folktandvården Ronneby

Vi erbjuder tandvård för alla åldersgrupper. Detta omfattar bland annat rådgivning, förebyggande vård, fyllningar och protetiska behandlingar. Hos oss arbetar tandläkare, tandsköterska och tandhygienist tillsammans i team. Vi har även ett nära samarbete med våra specialisttandläkare. På folktandvården i Ronneby kan vi dessutom erbjuda implantatbehandling, lustgasbehandling, snarkskena, tandskydd (till exempel för idrott) och tandblekning. Allt detta i en handikappanpassad miljö. Hos oss får du ett personligt bemötande, bra service och tandvård av god kvalité. En god tandhälsa är grunden för vårt arbete. Vi på folktandvården Ronneby ser fram emot ditt besök!

Hälsovägen 2, Ronneby - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:30 - 15:45 stängt 12-12.45