Vårdcentralen Marieberg, Motala

Om Vårdcentralen Marieberg, Motala

Vi sätter patienten i centrum och prioriterar god tillgänglighet i telefonen och på våra mottagningar. Vi arbetar aktivt med hälsoförebyggande arbete och livsstilsfrågor för att våra patienter ska få stöd i att ha en hälsosam livsstil. En hälsosam livsstil är grunden för ett aktivt liv och förebygger många sjukdomar. Kom gärna och besök vårt Hälsospår där du kan kontrollera ditt blodtryck, göra din egen hälsoanalys och få tips och råd hur du kan förbättra din hälsa. Prata gärna med någon av oss om du behöver hjälp med rökavvänjning, viktminskning eller andra livsstilsförändringar.

För kontakt och mer information - se vårt utbud.

Lista dig hos Vårdcentralen Marieberg, Motala

• Måndag - Fredag 13:00 - 16:00 Laboratoriet

Vårdcentralen Marieberg, Motala

4,1

11:40 - 23 jan, 2020 skrev:

Mycket trevligt bemötande ,kort väntetid och kunnig personal!

00:05 - 11 okt, 2019 skrev:

Så lugna, vänliga, förstående, trevliga, flexibla sköterskor som alltid gör sitt bästa och tar sig tid. Riktigt proffesionella.
Tack för er omsorg varje gång jag har varit hos er så har jag alltid varit nöjd efteråt !
Kram till er alla !
Med Vännlig Hällsning
Jesper från Stockholm och Motala turisten

21:36 - 30 mar, 2019 skrev:

Mycket nöjd med professionellt, flexibelt och empatiskt bemötande av vårdpersonalen. Tusen tack för besöket hos er på vårdcentralen Marieberg i Motala. Mvh Jesper

18:50 - 04 dec, 2017 skrev:

snabbt och bra bemätande

4,2

00:57 - 17 maj, 2017 skrev:

Tack snälla för att ni var så snälla, hjälpsamma och förstående !
Kram

13:48 - 07 dec, 2016 skrev:

Hur i hela fridens namn skall man kunna boka Vaccinations tider då svararen meddelar.
Dag efter dag,vecka efter vecka;
att sköterskan återkommer kl.23.00.....

1,0

03:28 - 11 nov, 2016