Tandläkarhuset Urban Englund, Hudiksvall

Om Tandläkarhuset Urban Englund, Hudiksvall

Välkommen till oss på Tandläkarhuset!

Bra tandvård handlar mycket om kunskap och förtroende. Vi erbjuder dig att komma till ett tandvårdsteam som du själv väljer. Vi tycker att det är roligt att lära känna dig, det underlättar också samarbetet. Organisationen Svenskt Kvalitetsindex SKI, mäter varjeår hur nöjda svenskarna är med service inom olika områden. Privattandvården ligger i topp och det är något som är viktigt för oss att förvalta. Vi tror att du som kund uppskattar det personliga mötet och att vi tillsammans går igenom och diskuterar vad som passar just dig. Vi har alla lång erfarenhet av och stort intresse för modern tandvård. Att vi jobbar med modern utrustning och material som uppfyller hygien och kvalitetskrav, ser vi som en självklarhet.

Bankgränd 2, Hudiksvall - visa på karta
Ej angivet