4.25
Öppet måndag från 08:00

Ankarsrums hälsocentral

Kungsvägen 40, Ankarsrum

Ankarsrums hälsocentral

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vårt mål är att se till hela dig som individ och att kunna erbjuda dig besök hos läkare och sjuksköterskor med egen specialitet. Vi har fokus på hälsa och utöver den vanliga sjukvården kan du även få hjälp med livsstilsförändringar och rökstopp med mera. Vid sjukdom och behov av kontakt utöver öppettider hänvisar vi till Primärvårdsjouren. Då ringer ni 1177 för rådgivning och tidsbokning. Välkommen till oss! Verksamhetschef Hans Jansson

Informationen uppdaterades 17:02 - 13 nov, 2020

Logga - Kry