Folktandvården Västmanland AB, Inom alla kommuner i Västmanland

Om Folktandvården Västmanland AB, Inom alla kommuner i Västmanland

Folktandvården finns inom alla kommuner i Västmanland och erbjuder tandvård till barn, ungdomar och vuxna. Ditt behov är utgångspunkten för den tandvård vi erbjuder.
Det innebär att du ska ha möjlighet till regelbunden och noggrann undersökning och behandling av dina tänder.

Målet är att skapa en god tandhälsa för alla. Folktandvården arbetar med allt från förebyggande tandvård till att ta hand om dig som har speciella behov av tandvård.

Folktandvården erbjuder även Frisktandvård - fräscha tänder till fast pris.

Folktandvården har öppet året om.

Ring någon av våra kliniker för ytterligare information.

Norra Källgatan 26, Västerås - visa på karta
För behandling inom specialisttandvården krävs remiss från din tandläkare/läkare.
Akutverksamhet, allmäntandvård, Tandläkare