Odontologisk radiologi Sundsvall

Om Odontologisk radiologi Sundsvall

Odontologisk radiologi - röntgen - är den specialitet inom tandvården som utför specialiserade röntgenundersökningar av tänder, käkar och munhålan. Hos oss träffar du tandvårdspersonal som ger dig ett personligt bemötande, bra service och självklart säker tandvård av god kvalitet.$Kontakta oss, via 1177 Vårdguidens e-tjänster, så får du veta mer!

Odontologisk radiologi, Länssjukhuset Sundsvall, 851 86 Sundsvall - visa på karta
Remiss krävs från din ordinarie tandläkare
Odontologisk radiologi