Parodontologi Sundsvall

Om Parodontologi Sundsvall

Parodontologi -tandlossning, är den specialitet inom tandvården som arbetar med behandling av svåra tandlossningssjukdomar och dess följdverkningar. Hos oss träffar du specialistutbildad tandvårdspersonal som ger dig ett personligt bemötande, bra service och självklart säker tandvård av god kvalitet.$Kontakta oss, via 1177 Vårdguidens e-tjänster, så får du veta mer!

Parodontologi kliniken, Länssjukhuset Sundsvall, 851 86 Sundsvall - visa på karta
Remiss krävs från din ordinarie tandläkare.
Parodontologi