Herrgärdet vårdcentral

Om Herrgärdet vårdcentral

Vi är en tillgänglig och trygg vårdcentral som erbjuder god vård genom hela livet

Förutom familjeläkare och distriktssköterskor kan du träffa våra barnmorskor, barnavårdscentral, arbetsterapeuter, sjukgymnaster och kurator.

På vår mottagningen finns eget laboratorium, livsstilsmottagning och kostnadsfri blodtrycksmätning i egenvårdsrummet.

Verksamhetschef Åsa Liljeroos Tanghöj

Lista dig hos Herrgärdet vårdcentral

Karlsgatan 17A, Västerås - visa på karta
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.
Flyktingmedicin, Husläkare / vårdcentral

Herrgärdet vårdcentral

3,4

16:46 - 25 feb, 2020 skrev:

Jag har tidigare upplevt dåligt bemötande av 1 läkare, Idag har jag fått bra bemötande av sköterskor o läkare, är nöjd

3,5

07:16 - 23 okt, 2017 skrev:

Tider på provtagningen på hemsidan vore bra då manibland enbart ska dit

3,2