3.38
Öppet idag från 08:00

Herrgärdet vårdcentral

Karlsgatan 17A, Västerås

Herrgärdet vårdcentral

Vi är en tillgänglig och trygg vårdcentral som erbjuder god vård genom hela livet Förutom familjeläkare och distriktssköterskor kan du träffa våra barnmorskor, barnavårdscentral, arbetsterapeuter, sjukgymnaster och kurator. På vår mottagningen finns eget laboratorium, livsstilsmottagning och kostnadsfri blodtrycksmätning i egenvårdsrummet. Verksamhetschef Åsa Liljeroos Tanghöj

Informationen uppdaterades 17:02 - 23 nov, 2020

Logga - Kry

3.38 / 5

25 feb, 2020 Elisabeth A. skrev:

Jag har tidigare upplevt dåligt bemötande av 1 läkare, Idag har jag fått bra bemötande av sköterskor o läkare, är nöjd

23 okt, 2017 Anica skrev:

Tider på provtagningen på hemsidan vore bra då manibland enbart ska dit