Öppet, idag till 16:00

Viksäng Familjeläkarmottagning

Regementsgatan 2, Västerås

Viksäng Familjeläkarmottagning

Vi erbjuder dig listning på familjeläkare, din egen distriktssköterska, personal som samverkar i team, egen rehabilitering på Kraftkällan, mödra och barnhälsovård med samverkan i familjecentral. Hos oss har du en egen familjeläkare och distriktssköterska som du kan nå direkt via telefon och/eller via e-tjänsterna. Mottagning distriktssköterska samma dag vardagar 09.00 - 11.15 Vi erbjuder även specialistmottagning avseende astma, diabetes, demens och hjärtsvikt. Vi bedriver ett aktivt folkhälsoarbete genom vårt rökslutarstöd och KBT-mottagning. Du är välkommen att lista dig hos oss. Du listas då hos den familjeläkare som har plats. Vid återbud ring 021-17 50 18.

Informationen uppdaterades 17:18 - 12 feb, 2021

5 / 5

29 mar, 2019 K..ä skrev:

Jättenöjd, kunnig spansk läkare om både sjukdomar och medicin. Har nyligen bytt från en stadsdel till denna och är supernöjd. Dessutom väldig ordning då ingen betalning med förklaring varför jag är där och vem jag är som andra kan höra utan helt privat bakom stängd dörr. /Kalle

Måndag - Fredag : 08:00 - 16:00 avbok 021-175018