Öppet, idag till 17:00

Capio Västerås Familjeläkarmottagning

Kopparbergsvägen 17, Västerås

Capio Västerås Familjeläkarmottagning

Vi lovar att göra allt för att du ska bli nöjd och få så god service och vård som möjligt av vår kunniga personal. Vårdcentralen har familjeläkare med lång erfarenhet, diabetessköterskor, resevaccination, barnmorskor, barnsjuksköterskor, sjukgymnaster och beteendeterapeut.

Informationen uppdaterades 17:02 - 19 nov, 2020

Logga - Kry

27 aug, 2014 Hans skrev:

Hej min vårdcentral Capio! Är så tacksam att vara patient och brukare hos Er. Pigga och glada sköterskor inkl receptionen. Och dessutom duktiga läkare som bryr sig. Visa gärna alla medarbetare vad jag vill förmedla. Oftast så är det ju endast då ngn är missnöjd som denne reagerar. Min duktige läkare heter Hussein Hussein. Shine On // HB