Capio Västerås Familjeläkarmottagning

Om Capio Västerås Familjeläkarmottagning

Vi lovar att göra allt för att du ska bli nöjd och få så god service och vård som möjligt av vår kunniga personal. Vårdcentralen har familjeläkare med lång erfarenhet, diabetessköterskor, resevaccination, barnmorskor, barnsjuksköterskor, sjukgymnaster och beteendeterapeut.

Kopparbergsvägen 17, Västerås - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

14:31 - 27 aug, 2014 skrev:

Hej min vårdcentral Capio!
Är så tacksam att vara patient och brukare hos Er. Pigga och glada sköterskor inkl receptionen. Och dessutom duktiga läkare som bryr sig. Visa gärna alla medarbetare vad jag vill förmedla. Oftast så är det ju endast då ngn är missnöjd som denne reagerar. Min duktige läkare heter Hussein Hussein.
Shine On // HB