1.9
Öppet i morgon från 08:00

Servicehälsan Familjeläkarmottagning, Västerås

Legeringsgatan 2, Västerås

Servicehälsan Familjeläkarmottagning, Västerås

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av distriktsläkare, distriktssköterska, astma/KOL-sköterska, diabetessköterska, arbetsterapeut samt beteendevetare så att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande. För övrigt finner du även barnhälsovård, mödravård och ungdomsmottagning.

Informationen uppdaterades 17:05 - 15 mar, 2021

1.9 / 5

26 mar, 2021 Per P. skrev:

Når aldrig dem

15 mar, 2021 Roger J. skrev:

Har försökt boka tid flera gånger. Omöjligt! Ring en annan dag är budskapet, det gör mig irriterad. Varför ha öppet om man inte kan tala med folk som ringer.

22 jan, 2021 Anna H. skrev:

Så otrolig dålig läkare som är så ovillig att hjälpa eller stötta mig i mitt ärende. Får känslan utav att hon helst vill gå i pension. Men otroligt trevliga sjuksköterskor dom höjer upp betyget. Omöjligt att få en tid att få komma dit för undersökning. Den enda lösningen läkaren har är att skicka vidare till sjukgymnast. Sök ett nytt yrke är mitt tips till den berörda läkaren.

16 feb, 2020 Håkan S. skrev:

Kan inte rekommendera

20 dec, 2017 Göran skrev:

Idag beställde jag nytt recept för blodtrycksmedicin och levaxin, bra bemötande från personalen, lite telefonkö, man kan även beställa att ni ringer upp vilket inte passade mig denna gång, så jag valde att vänta något i kön, inga problem. Vårdkvalitet finns hos er vilket jag erfarit vid mina tidigare besök samt att sköterskan frågar om vilken medicin jag har och så att det blir rätt även i fortsättningen. Att man kommer till trevliga och rena lokaler samt att tillgängligheten med bil är bra.