1.75

Servicehälsan Familjeläkarmottagning, Västerås

Legeringsgatan 2, Västerås

Servicehälsan Familjeläkarmottagning, Västerås

1.75
Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av distriktsläkare, distriktssköterska, astma/KOL-sköterska, diabetessköterska, arbetsterapeut samt beteendevetare så att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande. För övrigt finner du även barnhälsovård, mödravård och ungdomsmottagning.

Informationen uppdaterades 17:05 - 15 mar, 2021

1.75 / 5

25 maj, 2021 Josefin M. skrev:

SH har bara varit ett hinder i min sjukdomsutredning. Svåra att få tag i, lyckas man boka uppringningstid till ssk ringer de en timme försent utan ursäkt och säger att de inte har några läkartider alls, varken besöks- eller telefontid. Haft 3 olika läkare inom loppet av ett par månader, beroende på vem som haft en minut över att ringa upp. Under ett par veckor förväntas man vara tillgänglig mellan 07 och 18. Är du på toaletten och missar samtalet så har ”tåget gått” och inga fler kontaktförsök görs. Dessutom ofta språkförbistringar med fullständigt felaktiga uppgifter i journalen som följd.

26 mar, 2021 Per P. skrev:

Når aldrig dem

15 mar, 2021 Roger J. skrev:

Har försökt boka tid flera gånger. Omöjligt! Ring en annan dag är budskapet, det gör mig irriterad. Varför ha öppet om man inte kan tala med folk som ringer.

22 jan, 2021 Anna H. skrev:

Så otrolig dålig läkare som är så ovillig att hjälpa eller stötta mig i mitt ärende. Får känslan utav att hon helst vill gå i pension. Men otroligt trevliga sjuksköterskor dom höjer upp betyget. Omöjligt att få en tid att få komma dit för undersökning. Den enda lösningen läkaren har är att skicka vidare till sjukgymnast. Sök ett nytt yrke är mitt tips till den berörda läkaren.

16 feb, 2020 Håkan S. skrev:

Kan inte rekommendera