Servicehälsan Familjeläkarmottagning, Västerås

Västerås

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av distriktsläkare, distriktssköterska, astma/KOL-sköterska, diabetessköterska, arbetsterapeut samt beteendevetare så att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande. För övrigt finner du även barnhälsovård, mödravård och ungdomsmottagning.

Lista dig hos Servicehälsan Familjeläkarmottagning, Västerås

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 021 - 19 68 00
Legeringsgatan 2, Västerås - visa på karta

Allmänmedicin

• 11:44 - 20 dec, 2017 skrev:

Idag beställde jag nytt recept för blodtrycksmedicin och levaxin, bra bemötande från personalen, lite telefonkö, man kan även beställa att ni ringer upp vilket inte passade mig denna gång, så jag valde att vänta något i kön, inga problem.
    Vårdkvalitet finns hos er vilket jag erfarit vid mina tidigare besök samt att sköterskan frågar om vilken medicin jag har och så att det blir rätt även i fortsättningen.
    Att man kommer till trevliga och rena lokaler samt att tillgängligheten med bil är bra.