Skultuna Familjeläkarmottagning

Om Skultuna Familjeläkarmottagning

Vi har familjeläkarmottagning och distriktssköterskemottagning men vi samarbetar med Oxbacken vårdcentral och där kan du besöka barnavårdscentral, barnmorska, arbetsterapeut, kurator och fysioterapeut. Verksamhetschef Heike Nykvist heike.nykvist@regionvastmanland.se

Lista dig hos Skultuna Familjeläkarmottagning

Västeråsvägen 32, 730 50 Skultuna - visa på karta
Du behöver ingen remiss för att besöka oss men du som är listad på Skultuna kan även besöka Oxbacken vårdcentral.
Husläkare / vårdcentral