Öppet måndag från 08:00

Barn- och ungdomshälsan Värnamo

Pilgatan 16 B, Värnamo

Barn- och ungdomshälsan Värnamo

Barn- och ungdomshälsan är en mottagning för barn och ungdomar fr.o.m. förskoleklass upp till 18 år och deras föräldrar. På barn- och ungdomshälsan får man behandling, råd och stöd. Det kan t.ex. handla om oro, ångest, kriser, nedstämdhet eller relationsproblem. Det kan också vara huvudvärk eller magont där vården inte hittar kroppsliga orsaker. Vid behov samarbetar vi även med skolan och andra som är viktiga för barnet/ungdomen. För att komma i kontakt med oss ringer ni till En väg in, barn och unga psykisk hälsa på tel. 010-241 10 30 Vi som arbetar på barn- och ungdomshälsan är bl.a. psykolog, kurator, specialistsjuksköterska och vårdadministratör. Har du synpunkter eller klagomål är du välkommen att kontakta mottagningen. Dina synpunkter är värdefulla för oss då vi ständigt arbetar med att utveckla verksamheten.

Informationen uppdaterades 17:06 - 20 mar, 2021

Måndag : 08:00 - 18:00