Barnmorska Familjeläkarna Luthagen

Hällbygatan 31B, Uppsala

Barnmorska Familjeläkarna Luthagen

Välkommen till Familjeläkarna i Luthagen I Luthagen, vid Mimmi Ekholms plats, driver Familjeläkarna vårdcentral för att kunna ge er patienter bästa möjliga vård. Vi vill kombinera professionalism och hög medicinsk kompetens med det nära och personliga mötet. Vårt team av läkare har bred erfarenhet. Vi har även fått förtroendet att utbilda framtida specialister, och dessa har du möjlighet att träffa hos oss. Familjeläkarna ansvarar för läkarinsatserna på flertal äldreboenden i Uppsala och besöker boendet minst en gång i veckan. Vår vilja är att ge dig trygg, engagerad och professionell vård genom hela livet. Det ska kännas som att du har en egen läkare i familjen. Kontakta oss på telefon 018-511 511 för att boka en tid eller kom förbi vår mottagning.

Informationen uppdaterades 09:02 - 12 mar, 2021

Drop-in-tider