Öppet, idag till 19:00

Folktandvården Stationen

Stationsgatan 14, Uppsala

Folktandvården Stationen

Vi erbjuder allmäntandvård till vuxna. Kliniken är utrustad för korta besök som undersökning och enklare behandlingar och vänder sig därmed till dig som är över 18 år och inte upplever några större problem i munnen. Vårt team består av tandläkare, tandhygienist och tandsköterskor. Du träffar den som är bäst på ditt aktuella vårdbehov och vi har ett nära samarbete med kringliggande kliniker och specialister för större behov. Vi kan utan kostnad boka tolk för språk, till dig som är döv, dövblind, vuxendöv och hörselskadad. Kontakta oss så hjälper vi dig. Verksamhetschef: Michael Robinsson Arbetsledare: Annette Jeppesen

Informationen uppdaterades 17:02 - 13 jul, 2021

Fredag : 07:10 - 17:00 Ej helgdagar