Öppet måndag från 08:00

Andersen Trude

Drottninggatan 12, 2 tr Uppsala

Andersen Trude

Som psykoterapeut bedriver jag psykodynamsik psykoterapi med inslag av KBT (kognitiv beteendeterapi) och IPT (interpersonell psykoterapi). Hos mig kan du få hjälp med depressioner, nedstämdhet, olika typer av ångest, livskriser och relationsproblem. Jag arbetar även med stressrelaterade problem både enskilt och i grupp. Samtalen syftar till att öka din medvetenhet om de känslor, tankar och beteenden som hämmar och begränsar dig. Du får nya verktyg för att förstå dig själv vilket ger dig större handlingsfrihet i livet. jag har tidigare arbetat på vårdcentral med både individuella samtal och behandling i grupp. Jag tar främst emot vuxna.

Informationen uppdaterades 08:03 - 17 apr, 2021

Måndag - Torsdag : 08:00 - 15:30