Öppet, idag till 17:00

Folktandvården Storvreta

Folktandvården, Ärentunavägen 9A, Storvreta

Folktandvården Storvreta

Vi erbjuder tandvård till barn och vuxna och utför alltifrån undersökningar och förebyggande vård till avancerade behandlingar. Vårt team består av tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och ibland även specialister. Du träffar den som är bäst på just ditt aktuella vårdbehov. Vi har ett nära samarbete med specialister inom hela länet och även erfarenhet av behandling av tandvårdsrädda. På många av Folktandvårdens kliniker finns tandvårdspersonal som talar ett eller flera språk. Vi kan utan kostnad boka tolk för språk, till dig som är döv, dövblind, vuxendöv och hörselskadad. Kontakta oss så hjälper vi dig. Parkering finns utanför kliniken Verksamhetschef: Elisabeth Mårtensson Arbetsledare: Åsa Dolk

Informationen uppdaterades 17:31 - 16 feb, 2021

Måndag - Tisdag : 07:00 - 19:00 (ej helgdagar)
Onsdag - Fredag : 07:30 - 17:00 (ej helgdagar)

Måndag - Fredag : 07:45 - 16:45 Lunch 12.30-13.0