• 010 - 888 54 07

• Lunchstängt 12.00-12.30

4,6

Logo Audika Upplands Väsby

Om Audika Upplands Väsby

Välkommen till Audikas hörselklinik på Kyrkvägen i Upplands Väsby! Vad behöver du hjälp med?

Vi på Audika tycker att alla detaljer i livet är värda att höra

För oss finns det inga kompromisser – vi vill att du ska nå din fulla hörselpotential. Vi arbetar efter att varje person är unik och har enskilda behov. Våra legitimerade audionomer är experter på hörsel och hjälper dig att höra bättre.

Det här kan du få hjälp med hos Audika Upplands Väsby

Hos oss på Audika kan du få hjälp med att testa din hörsel, prova ut hörapparat, prova ut arbetshjälpmedel och/eller prova ut individanpassade hörselskydd. Vi säljer också hörselprodukter som passar olika behov. Du kan handla på någon av våra kliniker eller online hos vår hörselbutik.se.

Hos oss kan du göra hörseltest

Första steget mot en bättre hörsel är alltid ett hörseltest. Ett hörseltest kostar 100 kr (frikort gäller) och du behöver ingen remiss för att boka en tid hos Audika Upplands Väsby. Du kan läsa mer om hörseltest på vår hemsida.

Audika Upplands Väsby är auktoriserad av Region Stockholm

Vår hörselklinik på Kyrkvägen i Upplands Väsby är auktoriserad av Region Stockholm inom primär hörselrehabilitering. Det betyder att Audika följer regionens regler, riktlinjer och eventuella subventioneringar av hörselhjälpmedel. Om du är 18 år eller äldre och har en lätt eller måttlig hörselnedsättning är du välkommen till oss. Vi hjälper dig med hela din hörselrehabilitering! Läs mer om oss på vår hemsida.

Aktuellt just nu

Följ Audika på sociala medier!
Facebook YouTube

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Audika Upplands Väsby

Hörseltest hos Audika Upplands Väsby

Upplever du tecken på nedsatt hörsel, som till exempel att det är svårt att följa med i konversationer när många pratar samtidigt? Då kan vi...

Hörapparater hos Audika Upplands Väsby

Vi på Audika Upplands Väsby erbjuder smarta hörapparater anpassade efter ditt liv, dina behov och din livssituation. Hos oss hittar du olika...

Batterier till hörapparater hos Audika Upplands Väsby

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos oss på Audika i Upplands Väsby kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du kan ä...

Hörseltest online hos Audika Upplands Väsby

På Audikas hemsida kan du testa din hörsel online. Det kan vara lämpligt för dig som aldrig gjort ett hörseltest tidigare, och vill få en in...

Karta - Kyrkvägen 26, Upplands Väsby

Audika Upplands Väsby

4,6

22:24 - 02 jul, 2020 skrev:

Jättebra! Bra och tydlig service. Bemötandet var även det bra. Har fått hörapparater jag är mycket nöjd med. Tack Audika!

14:18 - 25 maj, 2020 skrev:

Lämnade in min trasiga Oticon för reparation inom garantitiden- skulle ta 5 dagar- ingen möjlighet att få information om reparationen- svårt att få kontakt med vederbörande. Undermålig kundservice

2,5

08:17 - 23 aug, 2019 skrev:

Jätte trevliga personal. Bra service. Mycket bra bemötande av personalen.

09:24 - 12 mar, 2019

09:20 - 06 nov, 2018 skrev:

Alltid trevligt bemötande!

13:12 - 05 nov, 2018

13:12 - 05 nov, 2018

13:11 - 05 nov, 2018

13:11 - 05 nov, 2018

• Fråga ställd 12:33 22 maj 2019

Hej, jag har Bernafon SA5/NR och ljudet är inte bra, kan ni hjälpa till med inställningar?

Audika Upplands Väsby svarar:

Hej Jarl, kontakta gärna vår kundservice - antingen via mail eller genom att ringa oss så kan vi se hur vi kan hjälpa dig. Mailadress: kundservice@audika.se och telefonnummer: 0200-11 14 50. Med vänlig hälsning, Audika hörselklinik

• Fråga ställd 11:15 04 sep 2018

Hej. Jag har hörapparater som jag köpt av er. Jag tycker det är svårt att prata i telefon när jag har dom i örat. Vad har ni att erbjuda? Hälsningar Gunnar Blomgren

Audika Upplands Väsby svarar:

Hej Gunnar, för att kunna hjälpa dig behöver vi mer information om dina hörapparater och din hörsel. Vi skulle därför vilja be dig att kontakta oss antingen via telefon eller mail så kan vi hjälpa dig bättre. Du kan skicka ett mail till oss på kundservice@audika.se eller ringa på 0200-111450. Vi hjälper dig så fort vi kan. Med vänlig hälsning. Audika hörselklinik