Öppet idag från 08:00

Infektionsklinik Umeå

Norrlands universitetssjukhus

Infektionsklinik Umeå

Vid infektionskliniken vid Norrlands universitetssjukhus har vi specialistkompetens för att förebygga infektioner, utreda och behandla dig som har misstänkt eller säkerställd infektion, förebygga resistensutveckling mot olika läkemedel och vid behov isolera smittsamma patienter för att förhindra smittspridning. Vi bedriver även undervisning och forskning. För att boka tid, kontakt och mer information, se vårt utbud.

Informationen uppdaterades 13:15 - 10 jun, 2020

Logga - Kry

3 / 5

25 sep, 2020 Mattias M. skrev:

Det är väldigt svårt att hitta till infektionsmottagningen då ni markerat den fel på kartan samt ej heller har någon skyltning utomhus.......