Neuromottagning Umeå

Om Neuromottagning Umeå

Här tar vi emot patienter för remissbedömning samt återbesök till läkare, sjuksköterskor samt paramedicinare.

På Neurocentrums mottagning bedrivs även teamverksamhet inom vissa diagnosgrupper såsom ALS, DBS, Epilepsi, MS, samt Parkinson.

För kontakt och mer information, se vårt utbud.

Norrlands universitetssjukhus - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:30 återuppringning
Remiss krävs från annan vårdgivare eller via egen vårdbegäran. Mer information finns under länken Remiss och Egen vårdbegäran.
Neurologi