3.04

Norrlandskliniken hälsocentral AB

Glimmervägen 5 E

Norrlandskliniken hälsocentral AB

Norrlandskliniken är en privat hälsocentral som ingår i hälsoval Västerbotten. Vi möter vårdsökande i alla åldrar och i alla faser i livet. Förutom hög tillgänglighet och medicinsk kompetens vill vi ge service och bemötande utöver det förväntade.

Informationen uppdaterades 17:02 - 13 nov, 2020

Logga - Kry

3.04 / 5

26 nov, 2020 Ragnar H. skrev:

26 aug, 2020 Anna A. skrev:

Jag har ringt igår klockan 9:00 och idag klockan 8:10 och telefonsvararen säger att tider är slut. På riktigt? Klockan 8:10 är tiderna slut? Dåligt. Telefonsvararen säger att man kontakta dem på nätet via 1177 men det stämmer inte. Där står det "Vi handhar inte ärenden gällande recept och bokning av tider via denna funktion".

13 jul, 2020 Victoria B. skrev:

30 jan, 2020 Eva M. skrev:

Jättedåligt att det går inte att komma fram efter 8,30 SKÄRPNING

4 nov, 2018 Lina skrev:

Jag är otroligt nöjd med min läkare. Och sjukgymnasten och även sköterskor jag träffat. Rekommenderas.

Måndag - Fredag : 08:00 - 17:00 Bokade besök

Måndag - Fredag : 08:00 - 16:30 Återuppringning