Öppet, idag till 19:00

Folktandvården NUS

Norrlands universitetssjukhus

Folktandvården NUS

Hos oss kan både vuxna och barn få hjälp med allt ifrån en vanlig undersökning till mer komplicerad tandvård. Vi har välutbildad tandvårdspersonal med bred kompetens. Att uppnå en bättre tandhälsa är grunden för vårt arbete. Våra kunniga tandvårdsteam hjälper dig med allt du behöver. Vi erbjuder även Frisktandvård där du betalar ett fast pris för din tandvård. Ett suveränt serviceavtal och en trygghet för dig och din mun. Vid akuta tand- och käkskador övrig tid ringer du 1177.

Informationen uppdaterades 16:04 - 1 sep, 2020

Logga - Kry