Folktandvården Holmsund

Himmelska Fridens Torg 7, Umeå

Folktandvården Holmsund

Hos oss kan både vuxna och barn få hjälp med allt ifrån en vanlig undersökning till mer komplicerad tandvård. Vi har välutbildad tandvårdspersonal med bred kompetens. Att uppnå en bättre tandhälsa är grunden för vårt arbete. Våra kunniga tandvårdsteam hjälper dig med allt du behöver. För kontakt och mer information, se vårt utbud. Vid akuta tand- och käkskador övrig tid ringer du 1177.

Informationen uppdaterades 16:02 - 27 jul, 2020

Logga - Kry

5 / 5

9 dec, 2013 nettan skrev:

Personalen har gjort att min pojke ser fram emot sina besök. Hans tandläkare förklarar så bra vad hon gör och visar honom allt.

Måndag - Tisdag : 07:00 - 17:00
Onsdag - Torsdag : 07:00 - 16:00