JohannesVården - Vårdcentral och BVC, Tynnered

JohannesVården - Vårdcentral och BVC

, Skattegården

Trollbärsvägen 16B, 426 55, Västra Frölunda, 42655 Tynnered

Vi finns i Johannesgården i Tynnered. Här finns distriktsläkare, distrikts-, diabetes-, astma- och BVC-sköterska samt psykolog. Öppet vardagar kl 7-17. (8-17 under semestertid) Ring 031-892930 för rådgivning/tidsbokning av planerade besök. För korta ärenden har vi drop-in på helgfria vardagar må-fre kl 8-11. För öppettider på lab: Se vår hemsida. På vår rehabmottagning har vi fysioterapeuter och arbetsterapeut. Vi är glada att kunna välkomna barn och ungdomar med lätt-måttlig psykisk ohälsa till vår mottagning för Ungas Psykiska Hälsa, oavsett var du är listad. Se hemsidan för mer info. Du kan också nå oss via MittPTJ, vår digitala mottagning, se vår hemsida för mer info. Du som är listad hos oss kan även använda 1177 E-tjänster. Jourmottagning: Grimmereds jourcentral på Lergöksgatan 2B, V Frölunda, vardag kl 17:00-22:00, samt lördag och helgdag kl 09:00-15:00. Hjärtligt välkommen till oss.

Informationen uppdaterades 13:47 - 28 nov, 2023

1 nov, 2023

Gabriel Halldin sämsta läkaren! Han saknar empati och är hotfull. Jag rekommenderar inte denna vårdcentral

26 jul, 2023

Läkarna sammarbetar inte

22 aug, 2022

Är tacksam att Johannesvården finns! Så nöjd!

15 aug, 2022

Mycket nöjd med samtliga besök. Har fått personligt och professionellt bemötande. Känns tryggt allt ifrån receptionist, sköterskor till läkarkontakter. Går snabbt att få kontakt och man får bra uppföljning. Mycket nöjd med Johannesvården!

6 okt, 2021

Har varit på flera olika vårdcentraler du jag flyttat runt i Göteborg Här är de proffsiga o har god kapacitet o kunskap samt bra bemötande Känns emellanåt som ett privatsjukhus Verkligen nöjd !

Här kan du se omdömen som JohannesVården - Vårdcentral och BVC har fått i Nationella Patientenkäten.

Drop-in-tider

Vaccination mot covid-19, Vårdcentral (BT), Allmänmedicin, Provtagningsverksamhet, öppen vård