Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Trosa, Trosa

Om Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Trosa, Trosa

Hos distriktsläkaren kan du få hjälp med det mesta. Vi har ett brett samarbete med övriga vårdgivare på vårdcentralen för att kunna ge dig den bästa vården. Vår målsättning är att vid återkommande besök kunna erbjuda tid hos samma läkare. Vi som arbetar här är specialister i allmänmedicin eller blivande specialister (ST-läkare). Som specialist i allmänmedicin har man minst 5-6 års vidareutbildning. Denna period kallas för specialisttjänstgöring (ST). Vi som gör vår allmäntjänstgöring (AT-läkare) arbetar minst 6 månader på vårdcentralen, under handledning.

Tomtaklintgatan 2, Trosa - visa på karta
Husläkare / vårdcentral